Časté otázky

Ostatné otázky smerujte na kontaktný e-mail anticovidshop@dfpartner.sk

  • Kedy mi bude objednávka doručená?
    • Objednávky doručujeme v najkratšom možnom termíne, zvyčajne do dvoch pracovných dní od zaplatenia. Ide o orientačný termín, presný termín sa nedá zaručiť z dôvodu veľkého dopytu o uvedený dezinfekčný prípravok.
  • Nemôžem si objednať.
    • Objednať tovar možno až po vytvorení registrácie a následnej autorizácii zo strany e-shopu.
  • Ako dlho budem čakať na autorizáciu?
    • Autorizáciu vykonávame v najkratšom možnom termíne rádovo v hodinách. O autorizácii budete informovaní e-mailom. Registrácie sú vybavované postupne a nie je možné registráciu nijako urýchliť.
  • Je možné vystaviť zálohovú faktúru?
    • Primárne podporovaná platobná metóda je on-line platba kartou alebo platba on-line okamžitým prevodom. Ak sa vám nepodarí alebo nemôžete takto zaplatiť, kontaktujte nás na e-mail anticovidshop@dfpartner.sk , vo výnimočných prípadoch umožňujeme po dohode platbu štandardným bankovým prevodom.
  • Neprišla mi faktúra za vykonanú objednávku a platbu.
    • Faktúra bude doručená spoločne s tovarom.
  • Bol nám doručený tovar, ale pri prevzatí nám nebola odovzdaná faktúra.
  • Môžem zmeniť doručovaciu adresu?
    • Doručovaciu adresu možno zadať pred samotným dokončením objednávky. Ak už bola objednávka zaplatená, doručovaciu adresu zmeniť nie je možné.
  • Aké má PROFEX Anti-VIRUS zloženie?
    • Zloženie prípravku nájdete v KBÚ (karta bezpečnostných údajov), ktorá je k stiahnutiu pri každom výrobku alebo v päte titulnej strany e-shopu.
  • Ako sa PROFEX Anti-VIRUS používa?
    • Návod na použitie nájdete v detailnom náhľade pri každom výrobku.
    • Starostlivo voľte povrchy, ktoré budete dezinfekciou ošetrovať. Je nutné počítať s vysokým obsahom liehu v produkte a podľa toho aj pristupovať k voľbe ošetrovaných povrchov. Dezinfekciu naneste na handričku a najskôr ošetrite malú časť povrchu na overenie, že povrch nebude poškodený. Podľa výsledku následne pokračujte ďalej.
  • Môžem nakúpiť za menej? Prečo máte nastavenú minimálnu hranicu objednávky?
    • Žiaľ nie. Dôvody nastavenia limitu objednávky sme uviedli na titulnej strane e-shopu.
  • Kedy bude k dispozícii tovar, ktorý teraz nie je možné pridať do košíka a objednať?
    • Sledujte prosím naše webové stránky. Môžete si tiež na detaile výrobku zapnúť voľbu "Sledovať". Keď bude výrobok k dispozícii, bude Vám doručený automatický e-mail.